ihavefriends

Alla inlägg under juni 2013

Av Anna Ekman - 21 juni 2013 23:21

Jaop idag var det Midsommar om någon hade missat det men det tvivlar jag på mhmm.

Har bara varit med familjen idag, typ ba slappat och ätit god mat (Y).

Vi cyklade till Energicentrum i Klabbböle också B-)

Det är värsta feta backen när man ska dit, alltså vi var tvungna att gå ned med cyklarna (mest för att Rut inte skulle få så hög fart så att hon skulle hamnat i diket i den snäva svängen).

När man ska till själva Energicentrum så måste man över en hängbro över älven och ah.. jag är höjdrädd, det svajade, jag kollade alltså ner hela vägen över (smart är jag). Nej men seriöst när vi skulle hem samma väg över bron så var jag askissnödig och det var skitjobbigt. Det ba svajade, trodde jag skulle bli åksjuk. Kalla mig mes, idc. 

Knut (min lillebror), fick för sig att cykla över en bäck i Värnortsparken mitt i stan och jag vette fasen varför. Han bara fnittrade och de små dvärgarna kämpade med att få upp cykeln på cykelvägen men de lyckades inte så pappa fick plocka fram musklerna och rädda den stackars cykeln från det iskalla vattnet. 

 

Nu lyssnar jag på James Blunt IGEN som jag gjort senaste veckan/veckorna, hittade skivan i vardagsrummet och han ha så len röst så jag ba den tar jag. 
 

Ja och nu ska jag väl se om någon är social eller något, sen typ sova.. gör så ont i mina ben. 

Av Anna Ekman - 20 juni 2013 22:19

Jaaa nu har jag alltså raderat min blogg på Nattstad för jag trivdes inte där, men NU känns det mycket bättre (ja en anledning kan ju också vara att jag är så otroligt rastlös och har resfeber och allt möjligt) + så har jag städat weei. 
Lyssnar på Lenny Kravitz som jag inte gjort på aslänge men nu kände jag ba HEJ LENNY.
Fett bra.
Fett nice.
 

Ska se på "Jaws" (Hajen) nu och dricka te :3 
Hare gött <3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej
Jag är en glad tjej på 17 år som gillar musik B-)
Jag gillar också mina fina vänner B-)
När jag inte är i skolan så är jag antingen hemma i mitt rum eller ute med kompisar B-)
Gillar att rita när jag har tråkigt B-)
Jag gillar mysiga höstkväll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards