ihavefriends

Alla inlägg under juli 2013

Av Anna Ekman - 28 juli 2013 23:11

Heath Ledger var den snyggaste mannen på denna jord. Japp. True story. Ni som säger emot får väl ha er egen åsikt. Men den är fel. :)

Av Anna Ekman - 27 juli 2013 13:11

Det är asvarmt ute asså shit. Aja passar på att sola dårå :D
Och rensa ogräs. Och ikväll ska jag måla. Och imorn har vi middagsgäster sen ska jag vara med mina bestisar.
IM SO LUCKY LUCKY

Av Anna Ekman - 27 juli 2013 00:12

     

provade att redigera bilder på http://www.befunky.com/ 

Av Anna Ekman - 26 juli 2013 19:38

Så tråkig rubrik på detta inlägg men aja haha man kan väl inte alltid ha kul eller något sånt jajja.
Kom hem lagomt till middagen idag efter att ha varit i en kompis stuga i Stensviken med Josefine :D Vi spelade volleyboll och det var skitroligt :d 

Grillade gjorde vi också, marshmallows, korv, chips, godis och pinnbröd :P

och just nu känenr jag mig jättekonstig. vet inte hur jag känner. vet inte vad jag vill göra. vet inte om jag är ledsen eller glad. så jag ba svävar som en blå streckgubbe i tomma intet just nu. 

   

DISCO IN MY ROOM YEEEAH 

haha 


MYS

Av Anna Ekman - 24 juli 2013 22:52

GISSA VAD?? 
Josefine är här c: 
äntligen c:
har inte fått prata ut med någon på typ en månad c:
nu kan man skvallra c: 
hehehhe c: 
c: 
Försöker läsa A clockwork orange, MEN jag ORKAR inte läsa den!!! SÅ IRRITERANDE ATT MAN TYP INTE KAN NÅGRA ORD!! JÄVLA SLANG !!!!
Ska till Emanuels stuga imorgon med Josefine och David är redan där och det kommer bli chilllllllllllllllllllllllllllllllll.
Vi ska ta oss dit på Jossans moped, vi kommer köra vilje med all packning, aja vi överlever iallafall ändå om vi fastnar ute i skogen. Vi har ju sovsäckar och diverse andra saker. och vi båda är ju asbra på att campa B-) 
Ska jobba imorgon också på BULA, ska tvätta insidan på fönstrena som jag tvättade utsidan på igår (Y) 
MYCKeT SKA HINNAS MED IMORGON! 
   

hihihihihihihi

Av Anna Ekman - 21 juli 2013 11:32

       

Tack för denna vecka Falun-bruds! jättekul att få träffa er!! 

     

Igår var jag, Anna, Emanuel, Jocke och Andreas på den nya lekplatsen i stan och det fanns fan ministudsmattor där. och den här snurrande saken som Jocke står på och posar. Den var livsfarlig. 


 

Me and my friends drog och bowlade och jag vann båda gångerna ;) fast sista striken räknades inte med :c

   

Sista bilden är min bestisfestis och min bestismer. Jag saknar dem så mycket. Saknar våra te-kvällar. men nnu är vi i olika delar av Europa. England, Tyskland och jag som är i Sverige kvar i lilla sketna Umeå. Fast min vecka har inte varit så dum heller!! 

Asså jag, Andreas, Emanuel och Jocke verkar ska på bio ikväll och se The Lone Ranger (jag har dock inga pengar så jag vet inte hur det ska gå, Jocke sa at han skulle betala om jag tar med mig popcorn, men jag litar inte på honom alls.) 

Tog bort Facebook från mobilen för att jag blev så jävla sur på en person. 
Jag verkar ju betyda väldigt mycket nuförtden *host*. 
   

Såg på A Clockwork Orange igår (??) Alltså den är så otroligt bra. Det var andra gången jag såg den. Jag rekommenderar den skarpt. Alex är så jävla snygg också. Lånade boken (på svenska såklart), och det är så mycket konstiga begrepp och ord i den.. men jag ska försöka läsa den ändå.
Om Philip ser detta  

      

.

Av Anna Ekman - 21 juli 2013 11:11

håll käften och drick upp ditt te din lilla satmara

Av Anna Ekman - 16 juli 2013 20:13

Teparty utan er. Ägd.
Detta är Alexandra, hon är snäll och har gott te. Just nu lyssnar vi på stiftelsen :)) märkte jag nu. Brb ska typ sova. Ne ska va social med alexandra. Min bestismer.understruken text

Presentation


Hejhej
Jag är en glad tjej på 17 år som gillar musik B-)
Jag gillar också mina fina vänner B-)
När jag inte är i skolan så är jag antingen hemma i mitt rum eller ute med kompisar B-)
Gillar att rita när jag har tråkigt B-)
Jag gillar mysiga höstkväll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards